tisdag 8 januari 2013

Kerstins bokblandning 1 år ! Nya målsättningar

Jag har gjort 46 inlägg under mitt första bokbloggarår, verkligen inte rekord på något sätt men det är 3,8 / månad. . Min målsättning är att göra fler inlägg. Det kommer inte bli flera inlägg/dag eller så... men jag skall försöka blogga något tätare i alla fall. 
Har också bestämt att jag slutar med betygsättning,  att jag slutar med det är helt enkelt att jag tycker det är för svårt. Jag har nästan haft ångest varje gång jag skall sätta den där siffran 1 -5, möjligen  det hade varit lättare om jag haft halva poäng. Nu slutar jag i alla fall med poängsättningen och skall försöka att i stället ge mitt omdöme mer med ord. Hoppas detta går lättare. Som alltid har jag som målsättning att läsa så många bra o intressanta böcker inför ett nytt år. Vi får se om det blir så. Lästid o läslust varierar ju beroende på mycket annat som man har kring sig. Kul om du vill följa mig på Kerstins bokblandning mitt andra bloggår! 
Du kan läsa mitt allra första inlägg för ett år sen här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar