onsdag 8 januari 2014

Kerstins bokblandning 2 år !

Ja nu har jag bokbloggat i två hela år! Sammanlagt har det blivit 91 inlägg.
För ett år sedan skrev jag att jag  skulle öka upp min aktivitet med fler inlägg och det gick väl siså där med det, något fler inlägg blev det under 2013 än 2012 men det är marginellt ! Jag ville också göra lite fler inlägg än enbart om böckerna jag läst ut, där lyckades jag kanske något bättre.
Under vår och försommaren 2013 var jag med och läste John Hall av Sophie Elkan med Göteborg läser, där träffade jag en del av Er andra bokbloggare. Dessa träffar var väldigt trevliga och jag skulle önska att det blev ett Göteborg läser 2014 också.
Under året har jag också bildat en egen liten bokcirkel med några vänner. Vi har det trevligt på dessa cirkelträffar, och det blir en blandning av böcker även här,  och detta gör att jag läser böcker jag kanske inte annars skulle läst.
Jag la ut en Boktolva här på bloggen för första gången och lyckades läsa sju av dessa,  den åttonde blev utläst efter årsskiftet. Avstår från den typen av läsutmaningar nu under 2014. Min målsättning är dock att blogga om minst 40 läsupplevelser i år !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar