Walden skriver:
"En gång hade jag sju pappor på sju år. Det här är berättelsen om de åren. Om något låter påhittat kan du vara säker på att det är sant."
Ja vad är sant eller inte i denna berättelse kan man ju inte veta, men förmodligen är det i alla fall nära sanningen om det nu inte skulle vara sant.
Jag är glad att jag fick läst den här prisade boken, men den var inte helt i min smak. Visst skrattade jag ibland, för det är en tragikkomisk berättelse, och som omväxling kan man ju läsa nån bok i den kategorin.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar